Menu

Veel gestelde vragen

FAQ

Kan ik een jaarabonnement aanschaffen voor banenzwemmen?
Nee, we hebben geen jaarabonnementen. We bieden maandkaarten en 10-badenkaarten aan.

‌• Als wij een maandkaart aanschaffen, kunnen wij daar dan samen gebruik van maken?
‌Nee, een maandkaart is persoonsgebonden.

‌‌• Hoe lang is een 10-badenkaart geldig?
E‌en 10-baden kaart is vanaf aankoop 6 maanden geldig, daarna vervallen de resterende baden/lessen. Voor registratie van de 10-badenkaart is een QR-kaart nodig.

Wat zijn paskosten of een QR-kaart (waarde € 6,50)?
De (persoonlijke) QR kaart is nodig om uw lesabonnement, maandkaart of 10-badenkaart te kunnen koppelen. Voor aanschaf betaalt u éénmalig € 6,50. Bij verlies, diefstal of schade dient een nieuwe kaart aangeschaft te worden.

‌• Als ik wil komen zwemmen, kan ik dan gewoon naar het zwembad komen?
Reserveren is niet nodig. U kunt thuis via onze webshop een e-ticket aanschaffen of aan de kassa een kaartje kopen.

Het lukt mij niet om via de webshop een e-ticket of (zwemles)abonnement aan te schaffen.
Informeer tijdens reguliere openingstijden bij de kassamedewerker, hij/zij helpt u verder.

Krijg ik een bevestiging van de aankoop van mijn e-ticket?
Ja, u ontvangt direct een ontvangstbevestiging per email. In deze mail zit een bijlage met een QR-code. De QR code kunt u bij de kassa tonen. 

‌• Als ik onverhoopt niet kan komen zwemmen, moet ik dan afmelden?
Als u een e-ticket heeft gekocht maar niet kunt komen, kunt u uw e-ticket in uw account verplaatsen naar een andere dag. 

Kun je na het zwemmen gebruik maken van douches en toilet?
Ja, wij beschikken over voldoende douche- en toiletgelegenheid.

• Zijn er kluisjes aanwezig?
Ja, er zijn kluisjes aanwezig, deze kunnen geopend worden met een muntstuk van 50 eurocent.
.‌
Kan ik ook met contant geld betalen in het zwembad?
Ja, u kunt bij ons aan de kassa betalen met contant geld. Wij prefereren echter een betaling per pin of via een e-ticket.
‌.
• Hoe warm is het water van het zwembad?
Het water heeft een temperatuur van 29 graden, op vrijdag en zaterdag is het water 30 graden voor speciale doelgroepen.

Ik heb mijn kind al een tijd geleden aangemeld voor leszwemmen, maar ik heb nog niks gehoord?
U wordt gebeld, wanneer de juiste groep voor uw kind is geformeerd. De leeftijd van uw kind en het tijdstip van inschrijving zijn leidend. Als het heel lang duurt kunt u informeren via onze zwemlessencoördinatie.

Hoe lang kan het duren voordat de kinderen voor zwemles opgeroepen worden?
Wij kunnen geen exacte tijdsduur geven. Dit hangt af van leeftijd en inschrijving.

• Hebben jullie lessen voor baby-peuter zwemmen?
Wij bieden dit op woensdag- en vrijdagochtend aan. Meer informatie hierover vindt u bij de openingstijden op onze website.

Het antwoord op uw vraag niet gevonden? 
‌Neem dan contact met ons op via mail of via ons contactformulier.
Zwembad De Terp
‌Badweg 1
1771 RV  Wieringerwerf

Telefoon: 
‌0227 - 601258

E-mail: 
‌info@zwembaddeterp.nl
Socials
Contactformulier
Bedankt voor uw reactie. We nemen indien nodig zo snel mogelijk contact met u op.
Verstuur